לצד חדרי בריחה: דרכים לפלפל את הבילוי עם העובדים

צרו איתנו קשר

חדרי בריחה הם דרך נהדרת לערוך בילוי משותף עם העובדים והעובדות. האתגר החשיבתי שכרוך בחדר הבריחה, יחד עם התפאורה שמוציאה אותנו מן השגרה המשרדית הקבועה, כל אלו בהחלט יודעים לתת את אותותיהם ו'לבשל' לנו יום גיבוש קטנטן אך שמשפיע בענק.

אולם בסופו של יום, הרי שבילוי בחדר בריחה יכול להסתכם בשעה של בילוי משותף יחדיו, ולאחריו מוטלת עלינו המשימה למצוא עוד שלל אטרקציות קטנות שישלימו את יום הכיף שתיכננו עבור כלל הצוות.

כאן ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיאפשרו לכם להפוך את יום הבילוי הקטנטן, לכזה שיכול בהחלט לתפוס אפילו יום שלם.

 

בחרו בחדר בריחה לפי מתחמי מסעדות הסמוכים לו

בואו נודה על האמת, אוכל היה ותמיד יהיה האטרקציה העיקרית. זו יכולה להיות חתונה מושקעת עם תפאורה מרהיבה וזהו יכול להיות יום גיבוש קטנטן עם העובדים בחדר בריחה – אמרתם אוכל? אמרתם אנשים מרוצים, שבעים ונינוחים.

אז אם כבר החלטתם לבחור בחדר בריחה כחלק מגיבוש העובדים, חפשו אחר כזה הממוקם בסמוך למסעדות שונות.

מומלץ באותה הנשימה גם לבחון אם ישנן מסעדות שעונות על רצונותיהם של כל העובדים; כך למשל אם ישנם עובדים ועובדות צמחוניים או טבעוניים, עובדים השומרים כשרות ומבקשים אחר סוג כשרות מסוים וכיוצא בזאת.

אם מדובר בחדר בריחה הסמוך אליכם למשרד, הרי שתוכלו גם לחפש אחר מגשי אירוח של חברות קייטרינג שונות, ולהפתיע את העובדים עם שלל מטעמים שימתינו להם לאחר מכן.

 

פעילויות מדליקות במשרד

לעתים ההחלטה שלנו ללכת לחדר בריחה, יכולה להיות נקודתית כבילוי פרטני, ומבלי שנתכוון עתה לערוך יום כיף שלם לאורך כל היום. כך למשל, כבר היו משרדים שפנו אלינו בחיפוש אחר חדר בריחה הסמוך למקום העבודה.

במקרים שכאלו, נשמח להמליץ לכם על פעילות נהדרת אותה תוכלו לערוך יחד עם העובדים והעובדות בתוך המשרד. באתר הבא תמצאו המשחק 99 דרכים להכיר ובתוכו מגוון משחקי קלפים שמטרתם ליצור תקשורת ושיח פורה בין אנשים.

המשחק הראשי הוא 99 דרכים להכיר, ובו מגוון שאלות שמאפשרות לכולם ולכולן להכיר זה את זו טוב יותר. גם אם יש לכם עובדים חדשים, המשחק מתאים בול בשביל היכרויות ראשונות. כך למשל, תמצאו שאלות כגון 'מהו המאכל שמחזיר אתכם הביתה?'. תשובה על שאלה שכזו תאפשר לכם להכיר טוב יותר כל אדם שתפגשו, גם אם מעולם לא שוחחתם איתו קודם לכן.

 

וגם אפשר להביא את חדר הבריחה עד המשרד

לצד חדרי בריחה כפי שאנו מכירים אותם, ישנה אטרקציה נוספת העונה לשם חדרי בריחה ניידים, או קופסאות בריחה.

בקונספט הזה, המפעילים מגיעים עד אליכם למשרד, והופכים את מרחב העבודה לחדר בריחה ולו ליום אחד.

העובדים נהנים עם שפע של אתגרים, ובמקרה שכזה, הרי שתוכלו לאגד את היום עם מגוון אטרקציות נוספות כגון משחק 99 דרכים להכיר וכן מגשי אירוח שיפתיעו את כולם במשרד עם שלל מאכלים.

צרו איתנו קשר

רוצים מידע נוסף?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!